کد خبر: 299742
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
بازدید 155
پنج نشست انجمن قصه گویی کانون استان بوشهر برگزار شد

انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری شاخه استان بوشهر ۵ نشست تخصصی دیگر خود را تا شهریور ماه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، چهاردهمین نشست تخصصی قصه گویی مجازی خود را با حضور مهدی آرایی کارشناس فرهنگی استان یزد و داور جشنواره های قصه گویی ملی و بین المللی  با عنوان تفاوت قصه گویی با دیگر هنرهای قصه محور مانند نمایش و استند آپ و... برای مربیان و اعضا نوجوان در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور در صفحه اینستا گرام انجمن قصه گویی مجازی استان بوشهر بصورت گفتگوی زنده اجرا شد.

همچنین نشست پانزدهم و شانزدهم به ترتیب با قصه گویی فاطیما لشکری مربی هنری مرکز گناوه و مهری دشت‌دار کارشناس فرهنگی کانون استان بوشهر انجام شد.

در هفدهمین نشست تخصصی مجازی انجمن قصه گویی شاخه استان بوشهر با موضوع نقش ابزار در رعایت مرز قصه گویی و نمایش با حضور مریم شفیع زاده مدرس و داور قصه گویی و برگزیده جشنواره های بین المللی قصه گویی و نیز مدیر مسئول خانه قصه گویی روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه برای مربیان و اعضا نوجوان برگزار گردید.

مریم شفیع زاده در این نشست در خصوص چگونگی استفاده از ابزار در قصه گویی مباحثی را مطرح نموده و گفت : بهره مندی از ابزار در قصه گویی بایستی به نحوی باشد که هیچ گونه آسیبی به پیکره قصه در حین اجرا وارد ننموده و نیز آن را به سمت و سوی نمایش سوق ندهد.

در هجدهمین نشست تخصصی مجازی در صفحه اینستاگرام استان بوشهر انجمن قصه گویی موضوع لهجه در قصه گویی همراه با اجرای قصه ی فولکلوریک کاکاسو در روز پنجشنبه ۲۷شهریور ماه ساعت ۱۹الی ۲۰بعداز ظهر برگزار گردید.

در این گفتگو ی زنده قمر غلامیان قصه گوی برگزیده جشنواره های ملی و بین المللی بعنوان میهمان این نشست تخصصی مجازی به درخصوص انواع لهجه ها و کاربرد آنها در عرصه ی قصه گویی یادآور شد و سپس به اجرای قصه ی زیبای فولکلوریک کاکاسو که مربوط به شهرستان دیلم می باشد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =