کد خبر: 299755
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
بازدید 705
ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین

به مناسبت چهلمین سالگرد و هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های متنوعی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هفته دفاع مقدس سال 1399 که چهلمین سالگرد این حماسه بزرگ تاریخ ایران به شمار می‌آید، در کانون استان قزوین اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود.

 در آغاز این هفته، اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه همراه با مربیان خود، مزار شهدای گمنام این شهر را غبارروبی و عطرافشانی و گل‌باران و برای شادی روح همه شهدای دفاع مقدس قران قرائت کردند .

در مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج ویژه برنامه‌ای با عنوان«خاطره‌های خاکریز»با اجرای فعالیت‌های شعرخوانی، خاطره‌گویی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، سرود و خوانش زندگی‌نامه شهید برای اعضای مرکز و با حضور جمعی از مسوولان شهرستان از جمله فرمانده پایگاه ریحانه النبی و معاونت فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل برگزار شد.

برگزاری مسابقه نقاشی، کارگاه ساخت کاردستی گل لاله، کارگاه ادبی با عنوان «من وجنگ و قلم» با محوریت بیان صبر و حماسه مادران شهدا و «بربلندای آسمان » با محوریت معرفی شخصیت خانواده های شهدا، فعالیت معرفی کتاب با عنوان« یادگار ماندگار» و برگزاری مسابقه ادبی با عنوان «محرم در جبهه- زنگ مقاومت_یاد یاران»  از دیگر فعالیت‌های این مرکز در هفته دفاع مقدس بود.

در مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد به این مناسبت نشستی با حضور فرمانده بسیج این شهرو اعضای نوجوان دختر برگزار شد و مهمانان درباره خاطرات دفاع مقدس به گفت و گو نشستند.

همکاری با حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر در برگزاری نمایشگاه «ستارگان خاکی» در قالب ساخت ماکت«عاشوراییان»و نشریه نگاری و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور دیگر مسوولان، از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود.

کانون استان قزوین هم‌چنین چندین محتوای فرهنگی در قالب قصه‌گویی و شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس تهیه و در صفحه اینستاگرام کانون استان منتشر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =