از مجاهدت های پرسنل کانون زبان تقدیر شد

در وبینار کارکنان کانون زبان هرمزگان، راه های جذب و پایدار سازی زبان آموز، ارتقا کیفیت کلاس ها مطرح شد و مسائل و تهدیدهای دو ترم گذشته بررسی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در وبینار کارکنان  کانون زبان ایران با حضور پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان و رئیس کانون زبان ایران از تلاش و مجاهدت های پرسنل این موسسه آموزشی تقدیر و تشکر شد.

پروین پشتکوهی با اشاره به تلاش های شبانه روزی آنان گفت: موفقیت های سال گذشته کانون مدیون تلاش های بی وقفه شما عزیزان است.

وی با اشاره به مزیت های کلاس های کانون زبان ایران اظهار داشت: طی دو ترم گذشته از شهرها و جزایر مختلف استان زبان آموز جذب کرده ایم و این کلاس ها فرصت برابری را برای علاقمندان به وجود آورده است.

در این وبینار راه های جذب و پایدار سازی زبان آموز، ارتقا کیفیت کلاس ها  مطرح شد و مسائل و تهدیدهای دو ترم گذشته بررسی گردید.

گفتنی است کانون زبان هرمزگان در شش ماهه گذشته بالغ بر ۴۰۰ کارگاه آنلاین در زبان های انگلیسی و غیر انگلیسی با حضور زبان آموزانی از سراسر استان و حتی خارج از کشور برگزار کرده است.  

زبان‌آموزان فعلی این مجموعه آموزشی در سراسر استان می‌توانند پس از واریز شهریه از یکم تا هفتم مهر ۱۳۹۹ نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود در پرتال کانون زبان به نشانی regili.ir اقدام کنند.

همچنین ثبت‌نام حضوری و تحویل کتاب به زبان‌آموزان نیز از روز ۷ تا ۱۰ مهر در مراکز آموزشی کانون زبان میسر است و زبان‌آموزان تازه وارد نیز می‌توانند در شهرهایی که کانون زبان در آن‌ها شعبه دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تاریخ‌ها مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

بر همین اساس کلاس‌های آنلاین ترم پاییز کانون زبان از روز شنبه ۱۲مهر برای کلاس‌های زوج و از روز یکشنبه ۱۳مهر برای کلاس‌های فرد شروع خواهد شد.

همچنین آغاز کلاس‌های روز دوشنبه و پنج‌شنبه و کلاس‌های ویژی روز دوشنبه نیز از ۱۴ مهر و کلاس‌های ویژه پنج‌شنبه از ۲۴ مهر خواهد بود.

در عین حال براساس تقویم ترمی پاییز ۱۳۹۹ کلاس‌های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان به صورت ۲ روز در هفته در روزهای زوج (شنبه – چهارشنبه)، فرد (یکشنبه-سه‌شنبه) و (دوشنبه – پنج‌شنبه) برگزار خواهد شد.

همچنین مدت زمان کلاس‌ها در هر سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگ‌سال ۹۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =