رونمایی از کتاب صوتی دفاع مقدس

در نشست مشترک کانون پرورش فکری و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مجتمع آفرینش کانون برگزار شد؛ از سه کتاب صوتی و سه پادکست شعرخوانی اعضا با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در جلسه مشترکی با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر مناسبات مشترک دو دستگاه تاکید شد.
پروین پشتکوهی مدیر کل کانون با اشاره به مجاهدت های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در امداد رسانی به مردمان سیل زده اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که باید در حوزه کودک جهادی عمل کنیم و بخشی از جهاد مربیان ما در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.
وی با اشاره به شعار آینده ساختنی است کانون اعلام کرد: برای ساختن آینده کودکان این مرز و بوم اقدام و  عمل جهادی، ملاک عمل فعالیت های ماست.
مدیر کل کانون گفت: برای ساختن  نسل آینده باید به گذشته خود اقتدا کنیم و ما خود را وامدار شهدا می دانیم.
مدیر کل کانون اظهار داشت: بچه ها را باید با شهدایمان آشنا و تفکر شهادت طلبی و ایثار را بایستی در آنان نهادینه کنیم.
وی گفت: چشم انداز ما برای آینده، بچه هایی است که با پرورش جهادی و انقلابی هر کدام گوشه ای از مسئولیت های این مرز و بوم را دست دارند؛ می باشد.
وی در پایان صحبت هایش گفت: از خداوند سپاسگزاریم که ما را در نقطه ای قرار داد، تا بتوانیم گام های محکمی برداریم و امروز با تمام وجودمان، در راه ظهور آینده ای روشن برای کودکان و نوجوانانمان تلاش کنیم.
در این جلسه سردار میرزایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل  و همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دفاع مقدس تمام اقشار جامعه حضور داشتند و این مهم به قشر خاصی تعلق نداشت، چون یک جنگ نظامی نبود.
وی افزود: در دفاع مقدس از یک کودک که با ارسال پس اندازش به رزمنده ها جبهه ها را یاری می کرد؛   تا پیرمرد سالخورد ای که در خط مقدم می جنگید؛ همه و همه در این پیروزی سهیم بودند.
سردار میرزایی در بخش بعدی صحبت هایش ضمن تقدیر از مدیر کل و مجموعه کانون اعلام کرد: امسال با کانون یک سری فعالیت های مشترک را انجام دادیم؛ تا چهلمین سالگرد دفاع مقدس را پاس داریم.
وی گفت: خوشبختانه در استان بخش های مختلف  فرهنگی پای کار هستند.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس افزود: قطعا در کار گروهی خیر و برکت بیشتری است و برای حرکت به سمت پیشرفت ایران بزرگ اسلامی، نیازمندیم در مسیری که مقام معظم ترسیم کرده اند گام برداریم.
وی گفت: تا وقتی که روحیه ایثار هست هیچ دشمنی نمی تواند ما را شکست دهد و این کار شما مربیان کانون بسیار ارزشمند است.
در پایان این نشست مشترک که با حضور کارشناسان دو دستگاه در سالن اجتماعات مجتمع آفرینش کانون برگزار شد، از سه کتاب صوتی و سه پادکست شعرخوانی اعضا با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.
در پایان مدیران کل دو دستگاه ضمن تاکید بر مناسبات مشترک، از امضای تفاهم نامه همکاری در آینده ای نزدیک خبر دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =