فعالیت‌های فصل پاییز برنامه‌ریزی و بررسی شد

شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت سوگواره عاشورا و برنامه‌های فصل پاییز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در این جلسه سعیدرضا کامرانی، سرپرست کانون فارس ضمن ادای احترام به ساحت مقدس آقا اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، شهدای کربلا و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای دفاع‌مقدس استمرار ویژه برنامه‌ی عاشورای استان را ارزشمند دانست.

کامرانی با اشاره به این‌که این برنامه از سال‌های گذشته پایه‌ریزی شده، آن را حاصل عنایت پروردگار و تلاش عاشقان و دل‌باختگان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام دانست. وی با بیان این‌ مطلب که سوگواره امسال به منزل شانزدهم رسیده است از زمان و نحوه برگزاری آن باتوجه به شرایط کرونایی سخن گفت. بر این اساس زمان برگزاری شانزدهمین سوگواره عاشورای استان، پنجشنبه دهم مهر سال جاری و در فضای مجازی اعلام شد. گفتنی است فراخوان این سوگواره که قبلاً به مراکز ارسال شده بود با آثار دریافتی اعضاء و مربیان فارس در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی همراه بود. مسوولان کانون فارس در این شورای فرهنگی به بررسی و برنامه‌ریزی مناسب فصل پاییز پرداختند.

در این جلسه همچنین بر لزوم گرامی‌داشت هفته‌ی ملی کودک با برنامه‌ریزی مناسب و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تولید محتوای مناسب ویژه کودکان تأکید شد.

چگونگی برگزاری کارگاه‌های برخط استانی و فعالیت‌های عمومی مراکز، فعالیت مراکز سیار و پستی و نیز برنامه شیفت‌بندی مراکز کانون فارس در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ از موارد مهم دیگری بود که در رابطه با آن بحث و گفتگو شد و کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند.

در این جلسه‌ی شورای فرهنگی، منصور امینی، معاون اداری مالی استان نیز ضمن پاسخ‌گویی به سووالات همکاران در خصوص امور مالی و اداری بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم برای حضور همکاران در مراکز تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =