برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان فراگیر با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران

مدیر کل استان تهران گفت برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان مراکز فراگیر از اولویت های آموزشی این استان است.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران فاطمه تنهایی امروز در بازدید از مرکز۱۱ فراگیر که برای اعضا با نیازهای ویژه در نظر گرفته شده گفت: هفت هزار دانش آموزبا نیازهای ویژه در تهران ساکن است، واین استان با اختصاص پنج مرکز زمینه خدمات اختصاصی درحوزه ادبی، فرهنگی و هنری به این گروه را فراهم کرده است.

مدیر کل کانون استان تهران با تاکید برتعامل با نهادهای دارای برنامه هدف مشترک با کانون گفت: با توجه به امضا یاداشت تفاهم همکاری با آموزش و پرورش استثنایی انتظار می رود کودکان با نیازهای ویژه در مراکز فراگیر حضور موثری داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت تدوین دستورالعمل و شیوه نامه فعالیت مراکز فراگیر استان؛ افزود:این مسئله دستورکار استان تهران است تا بتوانیم متناسب با جامعه هدف خدمات خاص را به این قشر ارائه کنیم.

تنهایی گفت: طبق تفاهم نامه کارگاه مجازی برخط ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در سه رشته ی قصه گویی با زبان اشاره، کاردستی و نقاشی در فصل پاییز برگزار می شود.

مدیر کل استان تهران در گفتگوی صمیمانه با مربیان مرکز فراگیر۱۱ از نحوه فعالیت های فرهنگی هنری  در این ایام با خبر شد و مربیان با بیان کمبود تجهیزات این مراکز خواستار بهبود وسایل و تجهیزات شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =