مدیران‌کل کانون استان‌های خراسان‌شمالی و قم منصوب شدند

رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل در احکام جداگانه فرهاد آقابیگی و حامد حجتی را به ترتیب به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های خراسان شمالی و قم منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در حکم انتصاب مدیران کل جدید کانون این دو استان بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.
مدیرعامل کانون همچنین در این احکام تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.
رییس هیأت مدیره کانون اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیران کل جدید و همکاران استان‌های خراسان شمالی و قم از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استانداران و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط آن استان‌ها و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گام‌های موثری برداشته شود.
حامد حجتی دانشجوی دکتری عرفان و تصوف اسلامی است و مسئولیت‌هایی مانند مدیریت دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره‌کل پژوهش‌های اسلامی رسانه، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم و... را در کارنامه خود ثبت کرده است.
در سوابق او همچنین نویسندگی بیش از ۱۵ کتاب، نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، سردبیری نشریات مختلف و تدریس در دانشگاه به چشم می‌خورد.
یادآوری می‌شود فرهادآقابیگی از خرداد ۱۳۹۹ سرپرستی اداره‌کل کانون استان خراسان شمالی را بر عهده گرفت.
فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های ارزشمند حسن ندافی مدیرکل کانون استان قم قدردانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =