گرامی‌داشت هفته ملی کودک امسال با برنامه‌های مجازی متنوع

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای چند برنامه کلان مجازی به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آستانه هفته ملی کودک، مدیرکل کانون استان قزوین از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح استان خبر داد.

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با بیان این که امسال ۱۲ تا ۱۷ مهر به عنوان هفته ملی کودک نامیده شده است، رعایت دوره فاصله‌گذاری اجتماعی و مناسبت اربعین حسینی(ع) را از موارد موردتوجه در اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک امسال دانست.

وی با اشاره به گسترش بیماری کرونا و اهمیت رعایت نکات سلامتی مخاطبان و از طرفی اهمیت برخورداری کودکان و نوجوانان استان قزوین از ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک، اجرای چندین برنامه در فضای مجازی و نیز در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان را از اقدامات در دست اجرای کانون در هفته ملی کودک برشمرد.

اروجی با اشاره به این‌که شعار امسال هفته ملی کودک«آینده را باید ساخت» است، تاکید کرد در برنامه‌های هفته ملی کودک امسال تلاش شده علاوه بر توجه ویژه به محتوای تربیتی و آموزشی جنبه سرگرم‌کنندگی و نشاط افزایی هم رعایت شود.

اجرای مسابقه، آغاز کلاس‌های برخط فصل پاییز(کارگاه‌های مجازی)، برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کودک(۱۶ مهرماه) با اجرای یک برنامه نمایشی آنلاین، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، تبیین و یادآوری حقوق کودک برای خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان و فضاسازی شهری در گرامی‌‍داشت هفته ملی کودک بخشی از پیش بینی های‌کانون استان قزوین در هفته ملی کودک امسال است.

مدیرکل کانون افزود در راستای ارزش‌گذاری به شعائر دینی و مذهبی و حماسه بزرگ عاشورا، برنامه‌های با محوریت گرامی‌داشت اربعین حسینی(ع) با هشتگ #بچه‌های_اربعین در سطح استان اجرا می‌شود.

وی آغاز و برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه‌ مجازی پاییزی از جمله خوشنویسی، پویانمایی، نقاشی کودک، طراحی، ویترای، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، اوریگامی، کارگاه شعر طنز، نجوم، رباتیک، سفالگری، الکترونیک، حال خوش زندگی، بلندخوانی، مادر و کودک، زیست شناسی و کاردستی با دور ریختنی‌ها را از دیگر اقدامات در دست اجرای کانون معرفی کرد که علاقه‌مندان می‌توانند، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان یا سایت qazvin.kpf.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =