کد خبر: 299942
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
بازدید 492
حامد حجتی مدیر کل کانون قم شد

رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل در حکمی حامد حجتی را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منصوب کرد.

به گزارش  روابط عمومی کانون استان قم، حامد حجتی با حکم فاضل نظری به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم منصوب شد.
حامد حجتی دانشجوی دکتری عرفان و تصوف اسلامی است. در سوابق او همچنین  سردبیری «دیدار آشنا»، «پرسمان»، «معبر» و «پلاک ۱۷»،   و نویسندگی بیش از ۱۵  عنوان کتاب درباره دفاع مقدس نگاشته و دبیری چندین دوره جشنواره‌های مطرح کشوری و استانی دارد.

همچنین مدیریت دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره‌کل پژوهش‌های اسلامی رسانه و مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم و در دوره‌ای، معاون صدای مرکز قم بود و تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، سردبیری نشریات مختلف و تدریس در دانشگاه را هم در کارنامه خود دارد.

فاضل نظری در حکم انتصاب مدیر کل جدید کانون استان قم بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

مدیرعامل کانون همچنین در این احکام تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =