کد خبر: 299971
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک این مناسبت را گرامی داشت.

کودکان و نوجوانان ستاره‌های درخشان کشورند، ستاره‌هایی که در آسمان تابناک ایران عزیز می‌درخشند.

 بی‌شک برای نیل به اهداف بلند مدت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی ایران اسلامی دقت و توجه به آینده‌سازان این سرزمین در زمره‌ی مهمترین امور خواهد بود، چرا که معتقدیم با ظهور و بروز استعدادها وتوانایی‌های کودکان و نوجوانان میهن عزیز و استان سرسبزمان مازندران «آینده را باید ساخت».

مراقبت از این نسل ویژه در این سال و ایام با شیوع ویروس کرونا حساسیتی بیش از پیش به خود گرفته و بر همه فرض است با رعایت اصول بهداشتی نگهبان خود و گل‌های زیبای باغ زندگی‌شان باشند .

امید داریم این مراقبت در همه‌ی جای جهان و همه‌ی اتفاق‌ها رعایت شود و هیج جای جهان کودکان پاک و معصوم درگیر جنگ و حوادث ناگوار نشوند، ویژه کودکان مظلوم فلسطین، سوریه، یمن و... سایر کشورهای اسلامی در صلح و آرامش و امنیت به آسمان لبخند بزنند و سراسر روشنی باشند.

هفته‌ی ملی کودک در سال 1399 معطر است به رایحه‌ی محرم و صفر، معطر است به حماسه‌ی عاشورا، مدرسه‌ای موثر و ارزشمند که عشق را تعلیم می‌کند و کودکان و نوجوانان با آموزه‌های اصیل آن پرورش می‌یابند.

ضمن گرامی‌داشت این هفته‌ امید داریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش بیش از پیش تلاش‌گران عرصه‌ی فرهنگ ویژه فعالان حوزه‌ی کودک بار دیگر اتفاقی زرین در دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شود.

احمد حسین‌زادگان

استاندار مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =