فراخوان جشنواره استانی عکس "تصویر آب در دامن زمین " منتشر شد

فراخوان «جشنواره استانی عکس تصویر آب در دامن زمین » به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد ، آشنایی کودکان و نوجوانان با منابع آبی  ضرورت نگهداری از آن ، نهادینه سازی فرهنگ استفاده  صحیح از منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آن ،ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و منابع آبی به عنوان بخشی از محیط زیست ،  تقویت بنیه فرهنگی بهداشت و پاکیزگی منابع آبی و محیط پیرامون و توجه ویژه به آینده زمین و حفظ منابع آبی برای آیندگان از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

    « جشنواره استانی عکس تصویر آب در دامن زمین » در دو بخش  عکاسی حرفه ای و موبایل برگزار می‌شود. موضوعات بخش اصلی این جشنواره شامل  منابع آبی استان و کشور ، منابع آب و آلودگی ؛ جلوگیری از هدر رفت و صرفه جویی در مصرف آب و  نقش آب در زندگی انسان آب و طبیعت می باشد .

شرایط شرکت در جشنواره به این شرح است؛ کودکان و نوجوانان وبزرگسالان در سطح استان ها وشهرستان ها  می توانند در مسابقه شرکت کنند، هر نفر می تواند ۵ اثر عکس  ارسال نماید، برای حفظ کیفیت آثار، عکس ها حتما به صورت فایل ارسال گردند و برای هر عکس ارسالی یک عنوان انتخاب گردد.

شرکت تمامی علاقه‌مندان و هنرمندان عکاس کودک و نوجوان و بزرگسال  استان کهگیلویه و بویراحمد  در این جشنواره آزاد است،  علاقه‌مندان به شرکت باید مشخصات کامل خود (نام، نام‌خانوادگی، سن، شماره تماس ) را به همراه آثار خود ارسال کنند. در صورت راهیابی اثر به نمایشگاه پایانی و برگزیده شدن، اصل اثر دریافت خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را تا ۳۰ مهرماه سال جاری به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۰۵۶۳۲۱۱۰ ارسال کنند.

جوایز برگزیدگان این جشنواره به شرح ذیل می باشد .

بخش کودک : عکاسی با موبایل  (اول تا سوم ) لوح تقدیر + هدیه نقدی (۲۰۰هزار تومان هر نفر ) و  با دوربین عکاسی (اول تا سوم ) لوح تقدیر + هدیه نقدی (۲۵۰هزار تومان هر نفر )

بخش نوجوان  : عکاسی با موبایل  (اول تا سوم ) لوح تقدیر + هدیه نقدی (۲۵۰هزار تومان هر نفر ) و با دوربین عکاسی (اول تا سوم ) لوح تقدیر + هدیه نقدی (۳۰۰هزار تومان هر نفر )

بخش بزرگسال  : عکاسی با موبایل  (اول تا سوم ) لوح تقدیر + هدیه نقدی (۳۰۰هزار تومان هر نفر ) و با دوربین عکاسی (اول تا سوم ) لوح تقدیر + هدیه نقدی (۴۰۰هزار تومان هر نفر )

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =