دیدار مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان خوسف

در اولین روز هفته ملی کودک طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان به منظور تشریح برنامه های هفته ملی کودک با فرماندار شهرستان خوسف دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این دیدار که همزمان با  اولین روز از هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۹ انجام شد ضمن تبریک انتصاب محمد علی آخوندی به عنوان فرماندار شهرستان خوسف  فعالیتها و برنامه های کانون در هفته ملی کودک را تشریح کرد .

وی با تاکید بر اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا فعالیتهای کانون با استفاده از فرصتهای فضای مجازی ادامه دارد افزود: با توجه به همزمانی هفته ملی کودک با ایام اربعین حسینی برنامه های کانون رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته و به منظور رعایت دستورالعملهای بهداشتی  پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، برنامه ها به صورت مجازی و در بستر سایتها، رسانه های مجازی وبه صورت حضوری در مناطق روستایی  برای کودکان ونوجوانان ارایه می شود و در همین حال فیلمها و انمیشن های کانون نیز از طریق پورتال کانون در دسترس مخاطبان و خانواده ها قرار می گیرد.

مدیر کل کانون استان راه اندازی کانون مجازی و فروشگاه عرضه محصولات کانون را از برنامه های کانون در این هفته دانست و گفت: در حال حاضر کارگاه‌های تخصصی با استفاده از مربیان توانمند کانون با ارتباط تصویری مستقیم مربی با اعضا به صورت برخط در حال انجام است که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حمیدی بخش دیگر صحبت‌های خود در این دیدار به شرایط  کانون در شهرستان پرداخت و افزود: در حال حاضر تنها یک کتاب‌خانه سیار کانون به کودکان ونوجوانان  شهر خوسف و روستاهای شهرستان خدمات رسانی می کند که  پاسخ‌گوی نیاز کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان نیست و لازم است با مساعدت فرمانداری شهرستان و تخصیص اعتبارات لازم مرکز فرهنگی و هنری ثابت  کانون در این شهرستان احداث شود.

در ادامه آخوندی فرماندار شهرستان خوسف نیز طی سخنانی از فعالیتهای خوب و موثر کانون در شهرستان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در طی هفته ملی کودک ضمن بازدید از پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون زمینه احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک فراهم شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =