اکران انیمیشن‌های کانون در پایگاه اینترنتی

شش انیمیشن پرمخاطب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک، به نمایش در می‌آیند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با هفته ملی کودک شش انیمیشن کانون که جوایزی را در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی از آن خود کرده‌اند در پرتال اینترنتی کانون اکران می‌شود.
بر همین اساس «روباهی که به دنبال صدا رفت» ساخته فاطمه گودرزی تولید سال ۱۳۹۰، «کیمیاگر» به کارگردانی مهدی خرمیان تولید سال ۱۳۸۹، «یکی کم است» اثر عبدالله علیمراد تولید سال ۱۳۷۶، «از طهران تا تهران» ساخته سودابه آگاه و نفیسه ریاحی تولید سال ۱۳۶۲، «گلباران» به کارگردانی علی‌اکبر صادقی تولید سال ۱۳۵۱ و «خیمه خورشید سوخت» ساخته ایرج محمدی‌رزینی تولید سال ۱۳۹۶ عنوان‌های این انیمیشن‌ها هستند.
علاقه‌مندان به انیمیشن از ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ می‌توانند از طریق پرتال اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir به تماشای این آثار بنشینند.
یادآوری می‌شود برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ تا ۱۷ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
این برنامه‌ها امسال با توجه به هم‌زمانی با اربعین حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارایه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =