کد خبر: 300040
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
بازدید 299
اعلام برنامه های هفته ملی کودک کانون استان تهران

مدیر کل کانون استان تهران با برگزاری برنامه غیرحضوری متنوع شادی های کودکانه را زمینه ساز شکوفایی آینده می سازیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ مدیرکل کانون استان تهران با تاکید بر  اجرای غیر حضوری ویژه برنامه های هفته ملی کودک از۱۲ لغایت۱۷ مهر ۹۹ ؛ گفت: با توجه به همزمانی ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدا... الحسین (ع) و برگزاری هفته ملی کودک؛ نمایشگاه مجازی از آثار برتر پویش عکاسی  "به تواز دورسلام" که با همکاری انجمن عکاسی کانون استان تهران در موضوعات محرم در خانه من، محرم در محله من، و آئین ها و نمادهای محرم در  دهه اول محرم آغاز شد برگزار می شود.

وی گفت تهیه کلیپ تصویری از داستان نگاره "اربعین و کودک"و همچنین معرفی شخصیت ها و وقایع با عنوان از عاشورا تا اربعین در فضای اینستاگرام با هشتگ"#بچه های _اربعین" از دیگر برنامه های هفته ملی کودک است.

مدیر کل کانون استان تهران با بیان اهمیت آگاهی والدین از نیازها وخواسته های فرزندان در شکل گیری و پرورش شخصیت کودک افزود: تهیه اینفوگرافی از علائق، خواسته ها و نیازهای کودکان در پنج محور (خانواده من، شادیهای کودکانه من، همدلی و مهربانی، کشورم را دوست دارم، آینده ساختنی است) پیش بینی شده است.                                                                                                                              

فاطمه تنهایی افزود:  معرفی تصویری ۱۰ کتاب کودک و نوجوان با اجرای کبری بابایی کارشناس قصه گویی شبکه پویا جهت انتشار درفضای مجازی و برگزاری رایگان کارگاه نجوم برخط ویژه کودکان و نوجوان در ۱۶مهر  از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =