کد خبر: 300041
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
بازدید 406
برنامه‌های روز جهانی کودک کانون استان بوشهر اعلام شد

بمناسبت روز جهانی کودک از ۱۲ الی ۱۷ مهرماه در کانون پرورش فکری استان بوشهر برنامه های متنوعی به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، باتوجه به روز جهانی کودک مدیر کل کانون پرورش فکری استان دراین خصوص اظهار کرد: امسال هفته ملی با شعار "آینده را باید ساخت" از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۷ مهرماه در مراکز کانون استان با بیش از ۲۰۰ کارگاه آموزشی با هدف برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، ویژگی و نیاز و خواسته های کودکان امروز ، به رسمیت شناختن کودکان و بهره گیری از آموزه های دینی با توجه به همزمانی هفته کودک با اربعین حسینی برگزار می‌گردد.

وی همچنین افزود : علاوه بر فعالیت‌های مراکز ۴ برنامه ویژه با عناوین" نوازش نیاز "، رونمایی از کتاب"چشم خیس دریا" ،کارگاه های مجازی  برخط با محوریت "مربی برای کودک" و "کودک برای کودک" برگزار خواهد شد.

رسولی در توضیح کارگاه‌های مجازی کودک برای کودک و مربی برای کودک اشاره کرد: در دو روز متوالی ۱۵ و ۱۶ مهرماه برآنیم تا با اختصاص حدود ۱۲و ۱۵ ساعت متوالی و پیاپی به کودکان فعالیت‌های مختلفی طبق جدول(اینجا)ارائه دهیم؛ که کودکان در عین حالی که می‌بینند، می‌شنوند و می‌آموزند از فعالیت‌ها لذت ببرند و روزی که به نام آنها و برای آنهاست روزی سراسر مهر، آموزش و شادی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =