کد خبر: 300048
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
بازدید 416
پیام مدیر کل کانون استان همدان به مناسبت هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت هفته ملی کودک، پیامی را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

پیام مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت هفته ملی کودک

امسال هفته ملی کودک در حالی آغاز شده که به دلیل شیوع بیماری کرونا ما نمی‌توانیم این روز را از نزدیک به شما تبریک بگوییم، جشن بگیریم و شما کودکان عزیز برایمان شعر و سرود بخوانید و مربیان کانون برای شما قصه بگویند. روی صندلی‌های قرمز سینما کانون جای شما خالی است تا پرچم‌های زیبا و سه‌رنگ جمهوری اسلامی را توی هوا تاب دهید.

امسال ما مجبوریم از راه دور و در فضای مجازی به شما این روز را تبریک بگوییم. امسال خنده‌ زیبای شما پشت ماسک‌های جور واجور پنهان شده اما یاد شما هرگز از خاطر ما پنهان نمی‌شود.

به مناسبت هفته ملی کودک برای همه کودکان سرزمینم، از صمیم دل آرامش، بازی و شادی، داشتن محیطی آرام، آب و هوای پاک، امنیت به دور از انواع تهدیدها و برخورداری از آموزش و پرورش مناسب و رایگان آرزو می‌کنم  و  از شما می‌خواهم مراقب خودتان باشید. ماسک بزنید و دست‌هایتان را مرتب با آب و صابون بشویید.

امسال صدای خنده‌ها و جیغ‌ و هیاهوی شما در اجتماعات خالی است. دلم برای شما و شور و شادیتان تنگ شده اما امیدوارم به یاری خدا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به زودی آرامش و سلامتی به کشورعزیزمان بازگردد و ما یکدیگر را از نزدیک ببینیم و در حالی که ماسک‌ها روی صورت زیبای شما را نپوشانده، لبخند بزنید و با هم شعار کانون را سردهید که آینده ساختنی است؛ آینده را باید ساخت.

آینده را شما خواهید ساخت با شادی، با عشق، با امید، با تلاش و با توکل به خدای بزرگ.

                                                                                                          بهناز ضرابی‌زاده

                                                                                      مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =