کد خبر: 300055
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
مهرواره‌های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می شود

به مناسبت هفته ملی کودک مهرواره‌های: قصه‌گویی «مهرگان»، مهرواره « قهرمان می‌گوید » و دست سازه های « سَبو » از سوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با هفته ملی کودک و تقارن آن با اربعین حسینی این کانون به منظور حفظ و گسترش فرهنگ و آموزه‌های حسینی، با هدف شکوفایی و پرورش استعداد و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان، اقدام به برگزاری سه مهرواره فرهنگی هنری نموده است.

بر این اساس مهرواره قصه گویی«مهرگان» از سوی انجمن قصه‌گویی  با موضوع: آزاد اما با امتیاز ویژه برای نقالی و پرده‌خوانی برگزار می شود.

انجمن هنرهای نمایشی مازندران هم با برگزاری مهرواره « قهرمان می‌گوید » قصد دارد با هدف پاس‌داشت قهرمانانی که با گرویدن به ارزش‌های انسانی نام خود را در تاریخ ادبیات نمایشی ایران و جهان ماندگار ساخته‌اند؛ این رویداد فرهنگی هنری را برگزار نماید.

اما انجمن هنرهای تجسمی کانون مازندران، مهرواره استانی دست سازه های « سَبو » را برگزار می کند.

این مهرواره در قالب : فعالیت‌های: سفالگری، کاغذ و تا، صنایع دستی، ظریفبری با چوب، کاردستی و کلاژ و با موضوع : - کودکان عاشورا - خیمه های سوخته- سبوهای تشنه- ماه محرم و آنچه یادآور وقایع و رویدادهای آن دوره تاریخی است و هم‌چنین بخش آزاد اجرا می شود.

این مهرواره در سه بخش: اعضای کانون، مربیان کانون و شرکت کنندگان بخش آزاد بوده و علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره‌ها می توانند م برای ارسال اثر به سایت mazandaran.kpf.irمراجعه کنند و از روی نوار بالا گزینه خدمات را انتخاب و در بخش مهرواره ها گزینه مهرواره مورد نظر  را انتخاب نمایند.

فراخوان ها: 

قصه گویی «مهرگان»

« قهرمان می‌گوید »

دست سازه های «سبو»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =