ویژه برنامه‌های مراکز سیار خراسان جنوبی در دومین روز از هفته ملی کودک

کتاب‌خانه‌های سیار و پستی کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک ویژه برنامه‌های مختلفی را با محوریت شعار «آینده را باید ساخت» در روستاهای تحت پوشش خود اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون استان در هفته ملی کودک با مراجعه به روستاهای تحت پوشش خود ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری‌ و ادبی را با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی اجرا کردند.

 بر همین اساس کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند با همراهی کارشناس فرهنگی کتاب‌خانه‌های سیار استان با حضور در روستای دستگرد برنامه هایی از قبیل مسابقه، قصه گویی، آموزش اوریگامی و اهدای بسته‌های فرهنگی را به مرحله اجرا درآورد.

کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند نیز با مشارکت کتاب‌خانه پستی کانون در این شهرستان با حضور در مدارس محلات حاشیه شهر بیرجند و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی برای کودکان ونوجوانان عضو این مرکز، روز خاطره انگیزی را رقم زدند.

بچه‌های شوسف، چهار فرسخ و علی رییس هم دو روز گذشته به استقبال کتاب‌خانه سیار کانون در شهرستان نهبندان رفتند و از برنامه‌های این کتاب‌خانه در هفته ملی کودک بهره‌مند شدند.

گفتنی است مراکز سیار کانون در شهرستان قاین هم در روستاهای کلاته نصیر، رزدنبل، بیدمشک و اندریک حضور یافتند و با گرامی‌داشت هفته ملی کودک و اجرای برنامه هایی شامل پخش فیلم و قصه‌گویی، با مشارکت خیرین به کودکان ونوجوانان این روستاها بسته‌های بهداشتی شامل ماسک اهدا کردند.

بر اساس این گزارش کتابخانه‌های سیار کانون در شهرستان‌های طبس و زیرکوه نیز به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی علاوه بر حضور در تعدادی از روستاهای تحت پوشش با استفاده از فضای مجازی ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک را برای کودکان ونوجوانان این مناطق اجرا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =