کودکان موسسه گلستان علی با  پیک امید مجازی همراه شدند

در دومین روز از هفته ملی کودک اجرای مجازی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان گلستان علی با حضور مدیرکل و مربیان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک بهانه‌ای است برای اهمیت دادن به جایگاه کودکان در نظام پرورش فکری که آینده کشور به آن بستگی دارد چرا که کودکان طیف وسیعی از جامعه راتشکیل می‌دهند.

مدیرکل کانون در ادامه افزرود: وضعیت زندگی، رشد و بالندگی کودکان روشن ترین نشانه توان هر جامعه است و هیچ تلاشی ارزشمندتر از بخشیدن فرداهایی روشن به کودکان نیست. چرا که کودکان شهروندان شریفی هستند که می‌توانند در ساختن  آینده‌ای بهتر یار و یاورمان باشند.

زره ساز در ادامه با تاکید به تداوم فعالیت مربیان برای کودکان موسسه گلستان علی افزورد: ما در کانون خراسان‌رضوی تلاش می‌کنیم تا بستری مناسب جهت شکوفایی استعدادهای فرزندان این سرزمین فراهم آوریم و با فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت حقوق کودکان و ایجاد عدالت اجتماعی در برخورداری همه کودکان از شادی، سلامتی و آموزش صحیح سهیم باشیم.

در ادامه این جلسه مربیان کانون به اجرای برنامه برای کودکان پرداختند. شعرخوانی، قصه‌گویی، آموزش کاردستی و همچنین اجرای طرح ادبی برای شناسایی و جذب عضو در بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی، از جمله برنامه‌هایی بود که برای کودکان موسسه گلستان علی اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =