دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی با فرماندار خوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، صبح روز یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ با حضور در فرماندار خوی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، حسین عباسی فرماندار خوی در این دیدار بر نقش کانون در کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

عباسی گفت: توجه به زیر ساخت‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، ضامن سلامتی، نشاط و پویایی جوامع است و اهمیت محیط کانون در این امر غیر قابل انکار است.

فرماندار خوی در این دیدار نسبت به احداث، توسعه و تجهیز ساختمان مرکز شماره ۲ کانون خوی و همچنین راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی این شهرستان قول مساعد داد.

در ادامه این جلسه رؤسای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی تودیع و معارفه شدند که بر این اساس از خدمت ۳۰ ساله زهرا عنبری مقدم با اهداء لوح توسط فرماندار و مدیرکل کانون استان تقدیر و خدیجه وجدانی به عنوان سرپرست کانون خوی معرفی شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار، ضمن تشریح فعالیت‌های مجازی، از آغاز به کار ۳۵ کارگاه برخط ترم پاییزه کانون از ۱۹ مهرماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل کانون استان در ادامه بازدید خود از مراکز کانون استان با حضور در کانون قره‌ضیاءالدین از اعضای برگزیده این مرکز که در فراخوان مهرواره سرزمین مادری حائز رتبه شده بودند در حضور مربیان و والدین اعضا تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =