کد خبر: 300100
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
بازدید 331
کانون در مدرسه

همکاران کانون البرز با حضور در شبکه آموزشی «شاد» ضمن معرفی کانون به  دانش‌آموزان مدارس  ، برنامه‌های ویژه هفته ملی کودک را  اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل کانون استان  البرز،  با توجه به این که امسال فعالیت‌های آموزشی  مدارس در فضای مجازی و از طریق  شبکه آموزشی«شاد» اجرا می‌شود و از آن‌جایی که کانون نیز فعالیت های خود را با توجه به شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند، فرصتی فراهم شده است تا مربیان کانون با استفاده از این فضا با دعوت از مدارس وتعامل با اولیای تربیتی دانش‌آموزان،  ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و محصولات فرهنگی آن،  فعالیت‌های  ویژه‌ی هفته‌ی ملی کودک را در قالب برنامه‌های متنوع از جمله معرفی وقایع،کتاب‌خوانی، شعرخوانی،معرفی کتاب، بازی و سرگرمی وقصه‌گویی برای دانش‌آموزان اجرا کنند.

گفتنی است روزانه مربیان یک مرکز از استان، مجری فعالیت‌های ویژه این هفته خواهند بود و با محتوای مشخص فعالیت‌ها را اجرا می‌کنند.

لازم به توضیح است این فعالیت‌ها از ۱۲مهر ماه ۱۳۹۹هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک، شروع شده و  و  تا پایان ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۹ روز جهانی کودک، ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =