درخشش چشمگیر اعضای کانون گلستان در مسابقه«همه ما قهرمانیم»

دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور، در آستانه روز جهانی کودک، نتایج مسابقه آثار هنری کودکان و نوجوانان در رابطه با کرونا با عنوان «همه ما قهرمانیم» که در قالب همکاری‌های مشترک برگزار شده بود اعلام کردند که در این میان شش جایزه سهم اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس، بعنوان برگزیده این مسابقه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مسابقه ۴۲۷۲ اثر نقاشی و دلنوشته بین گروه‌های سنی ۳ الی ۱۹ سال از استان‌های مختلف دریافت شد که به ۷۰ اثر منتخب تقدیرنامه و هدایا تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این خبر از میان آثار رسیده در بخش نقاشی و به هدایتگری مریم کرامتلو مربی هنری مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس، «نجوا طاطار ۱۴ ساله»، « مائده تقی‌زاده ۱۷ ساله» بعنوان نفرات دوم، « عالیه منگلی­پور ۱۴ ساله» نفر سوم و«صبا مختومی ۱۳ساله» بعنوان نفر هشتم این مسابقه معرفی شدند.

همچنین در بخش ادبی و دلنوشته « فائزه لکزایی ۱۷ ساله» و «دانیال نورقلی‌پور ۱۳ساله» به ترتیب بعنوان نفرات اول و ششم مسابقه برگزیده شدند.

مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور در راستای ارتقای مشارکت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد و در این مسابقه از کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۹ سال خواسته شد تا با ارسال نقاشی یا دلنوشته از شخص یا اشخاصی مانند کادر درمان و پزشکی، آتش‌نشان‌ها، مغازه‌دارها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و ...که در زمان همه‌گیری بیماری کرونا با تلاش‌های فراوان به مردم شهر یا محله‌شان کمک کرده‌اند قدردانی کنند.

همچنین یونیسف و وزارت کشور از همکاری کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص این مسابقه که منجر به مشارکت گسترده شد، تشکر کرد.

گفتنی‌است برخی از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان - همه ما قهرمانیم - چاپ و به ­صورت بیلبوردهای شهری یا تابلو برای بیمارستان‌ها و سایر اماکنی که قهرمانان روزهای کرونا در آنها شبانه‌روز برای سلامت کودکان و خانواده‌های‌شان تلاش می‌کنند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

قابل ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم حضوری اهدای جایزه برگزار نخواهد شد و تقدیرنامه‌ها به‌همراه هدایا  به آدرس پستی برندگان ارسال خواهد شد.

اسامی برگزیدگان مسابقه«همه ما قهرمانیم»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =