چهار مرکز کانون در استان گلستان گشایش یافت

در سومین روز از هفته‌ ملی کودک پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم، مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر گرگان گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مراکز با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان گرگان و جمعی از مسوولان استانی در گرگان به بهره‌برداری رسید.
هادی حق‌شناس استاندار گلستان در این آیین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری گرگان و آشنایی با برخی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعضای برگزیده مسابقات و جشنواره‌ها نیز گفت‌وگو کرد.
محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون استان گلستان نیز در آیین گشایش این مراکز که روز ۱۴ مهر ١٣٩٩ برگزار شد ضمن تبریک هفته‌ملی کودک گفت: این چهار طرح با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و راه‌اندازی شده است.
وی افزود: با بهره‌برداری از این مراکز علمی و تخصصی گام مهمی در زمینه‌ی پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان برداشته ‌شده است تا از نظر فکر و اندیشه در مراتب بالا قرار گیرند.
هم‌چنین در هفته ملی کودک، ۵ هزار جلد کتاب کانون در نزدیک به ۱۰۰ روستای مناطق محروم استان گلستان توسط کتاب‌خانه‌های سیار روستایی توزیع شد.
برنامه‌های هفته ملی کودک سال ۱۳۹۹ از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است و تا روز ۱۷ مهر  ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =