افتتاح دومین انجمن عکاسی در استان مرکزی

به مناسبت "هفته ملی کودک "دومین انجمن عکاسی در شهرستان دلیجان آغاز به کار کرد این انجمن ازاعضای مراکز فرهنگی هنری در شهرهای دلیجان ، نراق ، خاوه و قالهر تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در راستای گسترش فعالیت های هنری با هدف جذب و پایداری اعضا به مناسبت "هفته ملی کودک "دومین انجمن عکاسی در شهرستان دلیجان آغاز به کار کرد این انجمن ازاعضای مراکز فرهنگی هنری در شهرهای دلیجان ، نراق ، خاوه و قالهر تشکیل شده است.

عکس گرفتن به معنی اهمیت بخشیدن احتمالا هیچ موضوعی وجود ندارد که نتوانیم آن را زیباتر کنیم. عکاسی هم مثل بقیه ی هنر ها نیاز به ابزار و تجهیزات خاص خودش را داردکه بیشتر این ابزار ها در ثبت عکس نقش مهمی دارد. مهمترین اساس در عکاسی این است که عکاس با عشق و علاقه دوربین خودش را در دست بگیرد و پی شکار و احساسات مختلف برود برای حرفه ای شدن در عکاسی یک عکاس حرفه ای با استفاده از تکنیک های عکاسی مثل استفاده از نور ، رنگ ها و ترکیب بندی عکس های با کیفیتی میگیرد.

عکاسی هنری دوست داشتنی است که علاقه مندان زیادی دارد اکثر افرادی که گوشی هوشمند یا دوربین دارند حداقل یک بار برای عکس گرفتن از آن استفاده کردند و از این کار حس خوبی داشتند . درست است که داشتن یک دوربین خوب خیلی مهم و شاید یک امتیاز هم محسوب بشود اما مهم تر از آن یک عکاس حرفه ای اول باید یاد بگیرد چگونه سوژه ی مناسب انتخاب کند تا اولین قدم را برای حرفه ای شدن در عکاسی طی کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بهره گیری از اساتید مجرب در این زمینه در فضای مجازی و برگزاری انجمن عکاسی اعضای نوجوان را با هنر عکاسی آشنا می کند.

                                          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =