باید به عزم و جدیت همکاران کانون آفرین گفت و از تلاش‌های دلسوزانه‌ی آنان قدردانی کرد.

در جلسه‌ی مشترک بین کانون و استانداری، که با حضور معاون سیاسی، امنیتی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مسئولان صدا و سیما و آموزش و پرورش برگزار شد، رونمایی از دو کتاب صوتی انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در چهارمین روز از هفته ملی کودک با عنوان «من و مسئولین شهرم»، مدیرکل و همکاران کانون در استانداری حضور یافتند.
در این جلسه که در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استاندار و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مسئولان صدا و سیما و آموزش و پرورش تشکیل شد؛ از دو کتاب صوتی «خبر مهم» و «آخرین مهمانی» مخصوص اعضا با نیازهای ویژه که توسط معصومه کریمی مربی ادبی کانون استان نوشته شده است، رونمایی شد.
مصطفی آزادبخت ضمن تشکر از مدیر کل کانون و همکاران پرتلاش وی، با ابراز خوشحالی از اینکه در این شرایط خاص کودکان و نوجوانان کانون به حال خود رها نشده‌اند، یادآور شد: افتخار می‌کنم که کانون پرورش فکری به عنوان دستگاهی متخصص دلسوزانه و مجدانه در حال تلاش برای کودکان است.
وی بر عزم و جدیت همکاران آفرین گفت و اذعان کرد که اصل و اساس نظام ما کارهای فرهنگی است که از دوران کودکی آغاز می‌شود و کانون بهترین پایگاه انتقال فرهنگ به کودکان است که کارش را دلسوزانه و علاقه‌مندانه انجام می‌دهد.
در خلال این جلسه، مهرداد نادری‌فر مدیرکل امور اجتماعی نیز ضمن تشکر از تلاش کانون، پیشنهاد کرد: با توجه به نوع فعالیت و تجربیات مربیان کانون تلاش شود مهدهای کودک زیر نظر و تحت نظارت کانون پرورش فکری قرار گیرد.
در ابتدای این جلسه، بهناز ضرابی‌زاده ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های مجازی کانون، به نیاز بیش از پیش همکاری دستگاه‌ها با کانون اشاره کرد و گفت: ما به عنوان مدافع کودکان که آینده‌سازان کشور عزیزمان هستند و با توجه به مجازی و اینترنتی‌شدن فعالیت‌های کانون نیاز به حمایت و همراهی دستگاه ها داریم تا بتوانیم حضور حداکثری کودکان و نوجوانان را در شبکه‌های مجازی داشته باشیم. در پایان این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار دستور داد علاوه بر تشویق مدیر کل کانون و همکاران وی، صدا و سیمای مرکز همدان، دو برنامه این هفته‌ی خود را به گفتگوی بهناز ضرابی‌زاده با مردم و پخش فعالیت‌های کانون اختصاص دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =