کد خبر: 300166
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
اختتامیه مهرواره دستان هنرمند

در سومین روز هفته ملی کودک اختتامیه مهرواره دستان هنرمند در ۱۴ مهر ۱۳۹۹ با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان بیان داشت: در جهان امروز بالاترین و بهترین تولید برای کشورهایی که بخواهند حرف اول را دردنیا داشته باشند، تولید فکر نو  و ایده است و این امر به خوبی ضرورت توجه به خلاقیت و پرورش آن را درکودکان  و نوجوانان  نشان می دهد.

مدیرکل کانون در ادامه گفت: خلاقیت موهبتی است که در تمام انسان ها بالقوه موجود است اما ظهور وگسترش آن مستلزم شرایط مناسب است. عواملی مختلفی در پرورش خلاقیت دخالت دارند که از جمله  می توان به ساخت کاردستی اشاره نمود. کودکان و نوجوانان با دست، فکر، ذوق هنری و سلیقه طرح های مورد علاقه خود را تصور  وسپس می سازند.

مرضیه فیروز کوهی دبیر جشنواره مهرواره دستان هنرمند پس از قرائت بیانه ای هیئت داوران در خصوص آثار رسیده به این دبیرخانه گفت : مهرواره دستان هنرمند از ۲۵ خرداد شروع به کار کرد و هنرمندان تا پایان مرداد مهلت ارسال آثار داشتند و در نهایت  بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که پس از بررسی و داوری آثار، تعداد  ۱۰ اثر برگزیده شد.

  اسامی این ۱۰ نفر به ترتیب ذیل می باشد:

 امیر حسین فریور، فاطمه محمدزاده، آنیتا بال نور، پارمین پارسا، کیانا رحمانی، مهتاب ترابی، یوسف دلبری، مهلا بستانی، دلارا نوشین، شادی گرم رودی

در پایان با حضور مدیرکل استان جوایزی به برگزیدگان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =