کد خبر: 300169
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
بازدید 76
پیام تبریک استاندار استان مرکزی

آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی هفته ملی کودک را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی
فرزندان خویش را گرامی بدارید،احترام کنید وآن ها را نیکو تربیت کنید
                                                                              پیامبر اکرم(ص)

در قلب  تقویم ماه مهر، درخشش هفته ای به نام کودکان که خود سرچشمه های همیشه جوشان مهرومهربانی اند فرصتی است برای بیان اهمیت جایگاه و حقوق کودکان و نوجوانان و یادآوری اینکه در کنار ما انسان‌های معصوم و کوچکی زندگی می‌کنند که آینده آنها در گرو تصمیم گیری‌های امروز ماست.

بدون تردید کودکان در عین حال که خالق زیباترین احساس‌ها هستند، آسیب‌پذیرترین گروه در هر جامعه‌اند که توجه به نیازهای روحی و هر آنچه منتهی به رشد شخصیت و پرورش فکر و همچنین رعایت حقوق آنان به عنوان مهمترین افراد جامعه که با دست‌های کوچک، فردای بهتر را خواهند ساخت باید مورد توجه جدی و اولویت همه برنامه‌های خرد و کلان جامعه قرار گیرد.  

 تقارن این هفته  با حماسه ی ماندگار اربعین که یادآور عظمت قیام امام حسین (ع) وبزرگی های کودکان حاضر در دشت کربلاست، درسی است انسان ساز که  استقامت و شجاعت را در خاطره ی کودکان این مرزوبوم مشق می کند.
 
   اینجانب هفته ملی کودک که امسال با شعار ( آینده را باید ساخت) نامگذاری شده است را به تمامی کودکان و نوجوانان  ایران اسلامی بویژه استان مرکزی که سرمایه های بزرگ انسانی و آینده سازان این مرز و بوم هستند تبریک عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی ، سعادت و سربلندی مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =