نگارخانه آفرینش کانون در گیلان افتتاح شد

هم‌زمان با برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در کشور، نگارخانه آفرینش در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت در استان گیلان گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اسفندیار ضیایی مدیرکل کانون گیلان در این باره گفت: نگارخانه آفرینش در فضایی به مساحت ۱۸۰ مترمربع با هزینه‌ی ۱۲۰ میلیون تومانی راه‌اندازی شده است.
مدیرکل کانون استان ‌گیلان در این آیین، تقویت زیرساخت‌ها، تشویق خالقان آثار هنری و ایجاد بسترهای مناسب برای نمایش آثار مربیان و اعضای کودک و نوجوان را اهداف راه‌اندازی نگارخانه آفرینش عنوان‌کرد و این حرکت فرهنگی را فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی آثار هنری آینده‌سازان دانست.
وی درهمین‌حال، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، اجرای نمایشگاه مشترک با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی فعال در حوزه فرهنگ را از فرصت‌های راه‌اندازی این نمایشگاه خواند و با اشاره به فراگیری ویروس کرونا و ضرورت بهره‌گیری از فرصت‌های مجازی گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی نمایشگاه‌های مجازی با بهره‌گیری از فضای مطلوب این نگارخانه خواهیم‌ بود.
آیین گشایش نگارخانه آفرینش کانون استان گیلان با حضور نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و همسر شهید، علی ادبی‌محذب، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز ۱۵ مهر برگزار شد.
لازم به یادآوری است: ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک سال ۱۳۹۹ با شعار «آینده را باید ساخت» از ۱۲ مهرماه آغاز شده و تا ۱۷ مهر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =