اهدای ۴۰۰۰ جلد  کتاب به کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون با عنوان «تمیم» به مناسبت هفته کودک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا با اعلام این خبر گفت: با اجرای این طرح، ۱۳۲ عنوان کتاب انتشارات کانون و سایر ناشران معتبر حوزه کودک و نوجوان به مراکز کانون سراسر استان ارسال شد .

وی با اشاره به اهدای این چهار هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان افزود:۷۰ عنوان از این کتاب‌ها شامل۵۰ عنوان کتاب نابینایان و ۲۰ عنوان کتاب آوا به منظور استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه در اختیار مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفت.

اخلاقی نیا گفت: تولید محتوای آموزشی از این کتاب‌ها نیز توسط مربیان مراکز کانون استان آغاز و آثار ارزشمندی تولید و در فضای مجازی عرضه شده است.

وی هدف از انجام این اقدام کانون پرورش فکری پس از نزدیک به یک‌دهه وقفه را تجهیز مراکز کانون به تازه‌ترین آثار حوزه‌ی نشر کتاب کودک و حمایت از ناشران آثار مناسب برای مخاطبان کودک و نوجوان دانست.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون از دیرباز جزو کتاب‌خوان‌ترین کودکان و نوجوانان ایرانی بوده‌اند و عطش سیری‌ناپذیر آنان به مطالعه، ضرورت تأمین کتاب‌های مناسب برای آنان را گوشزد می‌کرد.

گفتنی است، «تمیم» عنوان طرحی است که بر اساس آن کتاب‌های ناشران برگزیده در جایزه کتاب ماه و سال و سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌های منتخب در اختیار کتاب‌خانه‌های کانون در سراسر کشور قرار می گیرد.

گفتنی است اهدای کتاب های اهدایی از سوی کانون به مدارس ، مساجد ، کانون اصلاح و تربیت و ... ار برنامه ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =