اعضای برگزیده مراکز فرهنگی هنری کانون گنبد با فرماندار دیدار کردند

به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، اعضای برتر و برگزیده‌ی کانون پرورش فکری گنبد به‌همراه مدیرکل کانون، معاون فرهنگی‌اجرایی و مربی مسوولان مراکز شهرستان با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری، با معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، تجلیل از اعضای برتر و برگزیدگان کانون که در فعالیت‌هایی مانند شعر و داستان، کتابخوانی، نقاشی، اسباب‌بازی،قصه گویی،عکاسی، سرود، عروسک و ... افتخارات خوبی را با نام کانون کسب نمودند، با حضور محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون، الهه مقصودلو معاون فرهنگی‌اجرایی کانون، طیبه جلالی و سمیه محمدی، مربیان مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره یک و دو کانون در سالن اجتماعات فرمانداری گنبدکاووس انجام شد.

 در این دیدار رجب نسب مدیرکل کانون، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و با اشاره به هفته‌ی ملی کودک در مورد فعالیت‌ها و کارگاه‌های مجازی کانون با توجه به شیوع بیماری کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

وی با تشکر از مساعدت‌ و نگاه ویژه فرماندار گنبد به حوزه کودک و نوجوان اظهار داشت: پرورش نسل خلاق، پویا نتیجه تربیت نیروی انسانی کارآمد است که باعث بوجود آمدن موفقیت کودکان و نوجوانان و در نهایت رسیدن آنها به بلوغ و بالندگی فکری خواهد شد.

او همچنین اظهار داشت: هدف اصلی کانون کسب رتبه‌های برتر نیست بلکه تربیت نیروی انسانی خلاق و خودباور و دارای مهارت کافی برای خوب زندگی کردن است که این نیروی کارآمد می تواند افتخارات ملی و بین المللی کسب کند.

در این دیدار همچنین عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، با اشاره به رسالت‌های کانون پرورش فکری بیان کرد: کانون توانسته نسل آینده را مهربان‌تر، با رفتارهای انسانی قوی‌تر و ویژگی‌های درست انسانی پرورش دهد.

وی تصریح کرد: از دغدغه‌های کانون مطلع هستم و تلاش ما این است که با انجام برخی اقدامات شرایط بهتری در این مجموعه ارزش‌مند رقم بخورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس همچنین با اشاره به موفقیت‌های این شهرستان در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی اظهار داشت: امیدوارم به زودی شاهد موفقیت‌های بیشتر کانونی‌ها در مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

در این برنامه همچنین طیبه جلالی و سمیه محمدی، مربی مسوولان مرکز فرهنگی هنری شماره یک و دو گنبدکاووس به ارائه گزارش از اقدامات و برنامه‌های کانون پرداختند.

قرائت قرآن توسط عضو نوجوان کانون، نقالی ایران من توسط نورا حقیقت عضو نوجوان مرکز و تقدیر از  ۳۵ برگزیده مسابقات ملی و بین المللی از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =