دیدار مجازی مدیر کل کانون استان با اعضا فعال مراکز فرهنگی

مدیر کل کانون استان خراسان رضوی در هفته ملی کودک با اعضا مراکز به صورت مجازی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی،   ابراهیم زره ساز مدیرکل استان ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: امسال متاسفانه به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا نتوانستیم در هفته ملی کودک از نزدیک در خدمت شما اعضا عزیز باشیم ولی قرار نیست این ویروس ارتباط ما را قطع کند و ما همچنان در فضای مجازی مثل سابق  در خدمت شما عزیزان هستیم و مربیان توانمند و مهربان شما نیز فعالیتها و برنامه‌های خوب فرهنگی، هنری و ادبی را در بستر سایت و فضای مجازی ارائه می‌دهند.

مدیرکل کانون در خصوص هفته ملی کودک گفت: امسال روز جهانی کودک و هفته ملی کودک، همزمان شده است  با اربعین سالار شهیدان تا بیشتر از همیشه یاد و خاطره کودکان و نوجوانان حماسه ساز کربلا را زنده نگه داریم  و روح وجانمان را به چشمه بی انتهای رحمت و مهربانی سالار شهیدان امام حسین علیه السلام وفرزندان نازنین ایشان پیوند بزنیم.

کودکان امروز وارثان حقیقی اندیشه وتفکر مهرگستر شهدای کربلا هستند وباید تلاش کنیم تا جهانی دور از خشونت، تبعیض، بی مهری و نامهربانی را برای آنها رقم بزنیم.

ابراهیم زره ساز گفت: پرورش نسل خلاق، پویا نتیجه تربیت نیروی انسانی کارآمد است که باعث بوجود آمدن موفقیت کودکان و نوجوانان و در نهایت رسیدن آنها به بلوغ و بالندگی فکری خواهد شد.

زره ساز در ادامه به هدف کانون اشاره کرد و گفت: هدف اصلی کانون کسب رتبه‌های برتر نیست بلکه تربیت نیروی انسانی خلاق و خودباور و دارای مهارت کافی برای خوب زندگی کردن است که این نیروی کارآمد با استفاده از توان و تفمر خلاق، در ادامه می تواند افتخارات ملی و بین المللی کسب کند.

در ادامه این دیدار چند نفر از اعضاء مراکز استان صحبت کردند و ویژه برنامه هایی چون قصه‌گویی، تعزیه‌خوانی، شعرخوانی و ... به مناسبت هفته ملی کودک و اربعین توسط اعضای توانمند، اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =