کد خبر: 300308
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
بازدید 186
قصه‌های طنز روایت‌گر دفاع مقدس شدند

انجمن قصه‌گویی کانون کرمان با اجرای قصه‌ در برنامه‌های صدا و سیمای استان کرمان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره ‌کل کانون استان کرمان، هفته دفاع مقدس سال ۹۹ با قصه‌گویی مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گرامی داشته شد.

بنابر این خبر، انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هفته دفاع مقدس را با پخش زنده سخنرانی و خاطره‌گویی سردار حسنی‌سعدی هم‌رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از مزار این شهید آغاز کرد.

این در حالی است که، خاطره‌گویی رفیق و همرزم شهید سلیمانی به صورت پخش زنده و مشترک از صفحه انجمن قصه‌گویی کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن قصه‌گویی کانون کرمان برگزار شد.

همچنین، قصه‌های طنز «بچه رزمنده»، «تیمسار» و «ناامیدی» با قصه‌گویی آرام امینی، نفر اول جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مربی فرهنگی و عضو انجمن قصه‌گویی کانون کرمان و قصه‌های طنز «اسلحه سری»، «ننه بابای ضد بعثی» و «ماجرای شلوار و شلوارک» با قصه‌گویی فردوس ابوالحسن‌زاده مربی مسئول فرهنگی کانون ماهان و عضو انجمن قصه‌گویی کانون کرمان به مدت شش شب از برنامه‌ رادیویی «رادیوها روشن» کرمان پخش شدند.

بر همین اساس، معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته احمد یوسف‌زاده با اجرای یزدان ده‌یادگاری عضو انجمن قصه‌گویی کانون کرمان در این هفته و در برنامه «تکاپکا» سیمای کرمان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =