ثبت نام دوره‌های برخط کانون استان کردستان تا ۲۵ مهر تمدید شد

ثبت نام در کارگاه های آموزشی برخط استانی فصل پاییز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان تا تاریخ 25 مهر تمدید شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برای دوره‌ی پاییز، 11 کارگاه مجازی برخط (آنلاین)، ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، این کارگاه‌های برخط با حضور 11 مدرس باتجربه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 9 مهر ۱۳۹۹ آغاز شده است.
بر همین اساس، زیست شناسی ، نجوم برای کودکان، کاردستی(دورریختنی ها)، مهارت خود باوری(حال خوش زندگی)، نقاشی کودک، کارگاه داستان، خوشنویسی(خط تحریری)، کارگاه نوشتن خلاق، کاردستی، سفالگری و هنرقصه گویی(فن بیان) از جمله کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز ارائه می شود.

مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط کانون پیش از این تا ۱۸ مهر اعلام شده بود که علت اختلال در سیستم بانکی و بروز مشکل در ثبت نام برخی از علاقه‌مندان موفق به نام‌نویسی نشدند بر همین اساس این زمان تا ۲۵ مهر تمدید شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می توانند به پایگاه مجازی کانون  به نشانی: kpf.ir  مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام در این کارگاهها اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =