کد خبر: 300360
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
بازدید 285
پنج عضو کانون استان قم، برگزیده نخستین مهرواره سراسری شعر آیینی «اشک ماه»شدند

نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» که فراخوان آن هم‌زمان با روزهای محرم، در مرداد ۹۹ منتشر شده بود با معرفی برگزیدگان در دو بخش اعضای نوجوان و ارشد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ، نرگس عرب ، فائزه هادیان ،  هانیه علی، حسین پورزند،محمد مهدی مصری اعضای نوجوان کانون قم از سوی محمدسعید میرزایی، محمدعلی مقیمی، سجاد رشیدی‌پور، لیلا کردبچه و حسین تولایی هیئت انتخاب پایانی این مهرواره به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

این ۵ عضو از اعضای انجمن ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون شماره سه وهشت قم هستند که زیر نظر شهلا رستمی نژاد مربی ادبی کانون قم  در این رویداد ادبی شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

شایان ذکر است به گفته انسیه موسویان؛ مدیرآفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مهرواره سراسری ۳۹۴ اثر از سوی ۳۰۹ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه رسیدو  آثار بدون مقایسه با یکدیگر و با در نظر داشتن معیارهایی چون رعایت اصول صحیح عناصر و ساختار شعر، نگاه تازه به واقعه عاشورا، پرهیز از شعارزدگی، کشف شاعرانه و سلامت زبان، ۳۹ نفر از اعضا را بدون رتبه‌بندی به عنوان برگزیده معرفی کردند.

آثار برگزیده در مجموعه‌ای به شکل کتاب مهرواره از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

یادآوری می‌شود از صاحبان آثار برتر نیز با ارسال لوح تقدیر و هدیه فرهنگی قدردانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =