تئاتر «پیرمرد و ببر» حسن دادشکر اینترنتی اکران شد

فیلم تئاتر «پیرمرد و ببر» به کارگردانی حسن دادشکر از تولیدات سال ۱۳۹۵ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طرح «نمایش‌نما» تا نیمه‌ی آبان سال ۱۳۹۹ اکران می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طرح نمایش‌نما اکران فیلم‌ نمایش‌های کودک در فضای مجازی است که از روز ۱۵ مرداد آغاز شده و تا نیمه‌ی آبان سال ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.
بر اساس این خبر تئاتر «پیرمرد و ببر» به نویسندگی علی خاکبازان برگرفته از کتابی به همین نام از انتشارات کانون است که به خرد و اندیشه می‌پردازد و موضوع آن انتخاب میان عقل و احساس، ترویج خوبی، دوری از خشونت و وفای به عهد است.
در این نمایش ببری که همیشه به اهالی و احشام یک روستا حمله می‌کرده است روزی گرفتار شده و در قفس نگه‌داری می‌شود تا این‌که مردی جهاندیده او را در قفس می‌بیند و بر حسب اصرار و ناله ببر، او را از قفس آزاد می‌کند و...
بر همین اساس در تئاتر «پیرمرد و ببر» مرتضی طاهری به عنوان مشاور کارگردان و معصومه آرواز به عنوان دستیار کارگردان همکاری داشته‌اند و سعید ابک، آرش شریف‌زاده و راحله شمس‌آبادی نیز بازیگران آن هستند.
آهنگ‌سازی این نمایش را رامین کهن انجام داده است و تینا دادشکر و آرش شریف‌زاده طراحان صحنه، لباس، ماسک و عروسک بوده‌اند، ساخت دکور علیرضا حسین‌پور  و محمدرضا شاملو و ماسک و عروسک نیز بر عهده مژده زکریاپور بوده است.
علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تئاتر «پیرمرد و ببر» و سایر نمایش‌های تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در نمایش‌نما به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =