آغاز به کار ۲۲ کارگاه مجازی برخط ویژه‌ی فصل پاییز در کانون خراسان جنوبی

۲۲ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی کانون خراسان جنوبی در فصل پاییز، فعالیت آموزش برخط (آنلاین) خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به منظور ارایه‌ی خدمات فرهنگی و هنری خود همزمان با سراسر کشور پیش بینی کارگاه‌های تخصصی برخط (آنلاین) را در دستور کار خود قرار داد.

 وی افزود: ثبت نام کارگاه‌های تخصصی برخط استان، شامل کارگاه‌های فرهنگی، از قبیل آموزش انواع کاردستی، کتاب‌خوانی خلاق، زبان بدن وفن بیان، نجوم مقدماتی، شعر و قصه، کاغذ و تا (اوریگامی)، پژوهش و کارگاه‌های هنری شامل آموزش نقاشی در سطوح مختلف، عکاسی، ظریف بری با چوب، معرق و تولید عروسک‌های نمایش خلاق و در حوزه ادبی، نویسندگی خلاق و داستان نویسی و همچنین کارگاه‌هایی تحت عنوان حال خوش زندگی از قبیل نوجوان با روابط مثبت، نوجوان امیدوار و نوجوان هوشمند هیجانی از ابتدای مهر از طریق آدرس اینترنتی khorasanj.kpf.ir آغاز شد.

حمیدی ادامه داد: تا کنون  تعداد ۲۲ کارگاه تخصصی تکمیل ظرفیت شده که با حضور مربیان توانمند کانون استان خدمات رسانی خود به کودکان ونوجوانان را آغاز کرده‌اند و علاقه‌مندان با توجه به روز و ساعت اعلام شده در سامانه کانون مجازی استان، به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با مدرس، از این کارگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کانون استان گفت:  ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی ویژه فصل پاییز که در دو سطح ملی و استانی پیش‌بینی شده است با توجه به استقبال مخاطبان تا ۲۵ مهر ماه از طریق پرتال کانون به آدرس KPF.ir ادامه خواهد داشت.

 در عین حال علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود.

بر همین اساس متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون نیز می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه‌ی خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

                                                                                                                       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =