انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی (داناب) و به منظور ایجاد و گسترش همکاری های فرهنگی ، هنری ادبی، آموزشی ، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه وبویراحمد به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ؛رسول فرهادی مدیرعامل این شرکت، در سخنانی، توجه به ظرفیت های منابع آبی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار را امری مهم توصیف کرد و گفت : کودکان و نوجوانان می توانند در امر انتقال فرهنگ بهینه مصرف آب بسیار موثر باشند. 

وی با اشاره به خشکسالی های چند سال اخیرگفت: صرفه جویی در مصرف آب می بایست به یک وظیفه همگانی تبدیل شود و نوجوانان می توانند به عنوان مروجین فرهنگ صحیح استفاده از آب در خانواده، مهمترین نقش را داشته باشند. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار داشت : با توجه به اینکه خانواده اولین مرکز آموزشی است که کودک با آن آشنا می شود ضروری است خانواده نسبت به فرهنگ سازی بحث صرفه جویی در مصرف آب اولین گام را بردارند.
فرهادی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از توانایی ها و امکانات کانون پرورش فکری در جهت رشد و نهادینه کردن فرهنگ بهینه سازی مصرف آب، اقدامات شایسته ای انجام دهیم.
در ادامه کبری اخلاقی مدیرکل کانون پرورش فکری استان، تولید محتوا برای صرفه جویی در مصرف آب از طریق هنر را بسیار تاثیر گذار عنوان کرد.
وی برگزاری کارگاههای آموزشی برای کودکان و نوجوانان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه ذکر کرد. 
در پایان، تفاهم نامه با حضور طرفین به امضاء رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =