نقش ارزنده کانون در تبین مفاهیم دفاع مقدس و توسعه ادبیات پایداری

در دیدار مدیران کل کانون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بر توسعه همکاری‌های متقابل تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، سردار عباسقلی‌زاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس با قدردانی از حضور فعال کانون استان در برنامه‌های مرتبط با پاسداشت دفاع مقدس و ارزشهای انقلابی، برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به جهت ایفای نقش فعال در این خصوص تشکر کرد.

وی انتقال مفاهیم و مبانی دفاع مقدس و ارزشهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان را امری بسیار خطیر و مهم عنوان و برنقش کانون در این خصوص تاکید کرد. وی انتشار ویژه‌نامه ادبی کانون با عنوان "قصه‌های سردار" که شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را در قالب قصه برای کودکان معرفی می‌کند را اقدامی بسیار پسندیده و قابل تقدیر دانست.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز در این دیدار با اشاره به وظایف و فعالیت‌های کانون در راستای آماده سازی نسل آینده در باب دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اجرای ده‌ها برنامه و فعالیت فرهنگی در طول سال در این زمینه خبر داد. و در عین حال تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی توسط کانون استان و با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =