حضور فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در "کانون مجازی"

وبینار سه روزه مربیان کانون آذربایجان شرقی با تاکید بر مشارکت گسترده مراکز فرهنگی هنری کانون استان در اجرای طرح کانون مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش در جمع مربیان و نیروهای ستادی کانون استان که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند و با اشاره به این مطلب تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور حضور فعال در فضای مجازی و برآورده ساختن نیازهای کودکان و نوجوانان و به روز کردن فعالیت‌های فرهنگی هنری متناسب با سلایق و علایق مخاطبان خود اقدام به راه‌اندازی کانون مجازی کرده است. وی در عین حال تصریح کرد: مرحله اول این طرح در تابستان سال جاری با اجرای کارگاه‌های تخصصی آنلاین با موفقیت به اجرا درآمد و با استقبال خانواده‌ها نیز همراه بود و مرحله دوم این طرح از ابتدای آبان علاوه بر تداوم کارگاه‌های تخصصی با اجرای فعالیت‌های عمومی فرهنگی هنری و ادبی به صورت برخط برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی افزود: با تداوم شرایط کرونایی، فعالیت‌های مجازی کانون از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد و به همین منظور مراکز کانون استان مشارکت فعالی در اجرای طرح کانون مجازی به ویژه در اجرای آنلاین فعالیت‌های عمومی خواهند داشت.

بینش در تشریح طرح کانون مجازی تاکید کرد: مرکز مجازی کانون در سایت kpf.ir محل ارتباط و تعامل کانون با کودکان و نوجوانان علاقه‌مند و خلاق در عرصه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی است و تمامی خدماتی که کانون به صورت حضوری ارائه می‌دهد، در این مرکز مجازی نیز برای علاقه‌مندان و مخاطبان برگزار می‌شود..

وی با بیان اینکه ۲۳ عنوان کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی در فصل پائیز توسط کانون استان آذربایجان شرقی در سایت kpf.ir برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فعالیت‌های عمومی فرهنگی هنری نیز برای نخستین بار و از ابتدای آبان ماه از طریق این سایت توسط مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و به صورت برخط برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی در این وبینار کاهش هزینه ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را از دیگر ویژگیهای این طرح برشمرد و اظهار امیدواری کرد خانواده‌های علاقه‌مند برای بهره‌مندی فرزندان خود از محتوای مناسب فرهنگی هنری در فضای مجازی و با مراجعه به سایت kpf.ir در کارگاههای مورد علاقه کودکان و نوجوانان ثبتنام کنند..

وی کتابخوانی، بحث و نقد کتاب، قصه‌گوئی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل، تمرین نقد و گفت و گو، نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنائی با قرآن و حدیث را از جمله فعالیت‌های عمومی فرهنگی هنری برشمرد که از ابتدای آبان ماه از طریق سایت kpf.ir و توسط مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =