رشد ۴۷ درصدی کارگاه‌های تخصصی  برخط کانون خراسان جنوبی

با آغاز به‌کار کارگاه‌های تخصصی برخط فصل پاییز کانون خراسان جنوبی، آمارها نشان از رشد ۴۷ درصدی از نظر تعداد کارگاه‌ها و همچمنین استقبال کودکان ونوجونان از دوره‌های برخط کانون استان نسبت به سه ماهه تابستان گذشته دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفق دوره‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی  کانون در فصل تابستان و با توجه به استقبال خانواده ها، دوره‌های جدید و تکمیلی در فصل پاییز نیز در دستور کار کانون استان قرار گرفت.

وی افزود : مراحل ثبت نام و هچنین برگزاری  این دوره‌ها به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا و با توجه به اینکه امکان حضور فیزیکی کودکان ونوجوانان در برخی از شهرستان‌ها در مراکز کانون فراهم نیست در بستر فضای مجازی انجام می شود که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته است، به صورتی که آمارها در فصل پاییز نشان از رشد ۴۷ درصدی از نظر تعداد کارگاه‌ها و همچنین میزان حضور کودکان ونوجوانان استان در این کارگاه‌ها دارد.

بر اساس این خبر در تابستان گذشته ۱۵ کارگاه تخصصی با موضوعات فرهنگی ، هنری و ادبی شامل کارگاه نوشتن خلاق، پویا نمایی(انمیشن)، حال خوش زندگی نوجوان معنوی، داستان نویسی، کارگاه حال خوش زندگی نوجوان امیدوار، نقاشی، کاغذ و تا(اوریگامی)، بازیگری مقدماتی، حال خوش زندگی نوجوان جراتمند و... در استان برگزار شد که با پیش بینی کارگاه‌های تکمیلی و جدید این دوره‌ها در فصل پاییز در قالب ۲۲ کارگاه مجازی با استفاده از مربیان مجرب کانون در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =