کد خبر: 300460
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
بازدید 664
فتو رمان و مجموعه عکس درکانون لرستان تشریح شدند

نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری لرستان با حضور اعضای انجمن و ریحانه سادات هاشمیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با حضور ریحانه سادات هاشمیان با موضوع موضوع: جایگاه فتو رمان و مجموعه عکس ها در دنیای عکاسی در27 و28 مهرماه 1399 برگزار شد.
براساس این گزارش: این نشست ها با توضیحات مدرس کارگاه درخصوص چگونگی فتو رمان و پروژه های عکاسی و بوجودآوردن مجموعه عکس آغازشد.
ریحانه سادات هاشمیان گفت: یکی ازبهترین روش ها برای فراگیری عکاسی، تعیین پروژه است و این کار به شما تمرکز می دهد و کمک می کند تا یک کار منسجم را ا نجام دهید.
هاشمیان درادامه با بیان نکاتی برای ایجاد یک پروژه در عکاسی تشریح کرد و افزود: انواع تصویر را ثبت کنید، مجموعه ای از عکسهای متنوع(تغییرنقطه دید) را عکسبرداری کنید و تعدادی از عکس هایی که جنبه های مختلف یک موضوع را بیان می کنند یک داستان بگویید.
مدرس کارگاه اضافه کرد: نقاط اشتراکی پیدا کنیدکه عکس ها را به هم پیوند زند، از تنظیمات نورپردازی استفاده کنید، به سوژه علاقمند باشیدو نقاط مشترک پیداکنید و برای یک پروژه زمان بگذارید به طورمثال درفصل های مختلف از یک موضوع عکسبرداری کنید.
درادامه عکس های مختلفی برای توضیح بیشتر ارسال و به سوال های شرکت کنندگان توسط مدرس این کارگاه پاسخ داده شد.
گفتنی است: نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون لرستان با حضور اعضای این انجمن و دعوت از ریحانه سادات هاشمیان در 27 مهر ماه برای دختران و در28 مهرماه برای پسران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =