کلاس‌های آموزش زبان مطابق با تصمیم ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود

رئیس کانون زبان ایران درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های برخط (آنلاین) این مجموعه آموزشی در ترم پاییز ۱۳۹۹ با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح‌هایی ارایه کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون مصطفی مومنی در این باره گفت: کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران از ۱۹ مهر به صورت دو روز در هفته در روزهای «شنبه و چهارشنبه»، «یک‌شنبه و سه‌شنبه» و «دوشنبه و پنج‌شنبه» در حال برگزاری است.
وی افزود در پی شیوع ویروس کرونا در جهان، کانون زبان ایران با توجه به رسالت آموزشی خود و ضرورت تداوم آموزش زبان، شیوه برگزاری کلاس‌های خود را از ترم بهار امسال به شیوه آنلاین تغییر داد.
مومنی در ادامه خاطر نشان کرد: بر همین اساس و با توجه تشدید شیوع بیماری کرونا در برخی شهرهای کشور و افزایش آمار مبتلایان و فوت‌شدگان به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا کلاس‌های حضوری در شهرهایی که در وضعیت قرمز هستند، برگزار نخواهد شد.
رییس کانون زبان هم‌چنین یادآور شد: با راه‌اندازی شعبه‌های آنلاین آموزش زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و ... در کانون زبان ایران در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار زبان‌آموز فارغ از این‌که در چه شهر، استان و یا کشوری حضور دارند، از امکانات آموزشی، مدرسان توان‌مند و کتاب‌های باکیفیت و به‌روز این مجموعه استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که در حال حاضر خانواده‌ها برای نام‌نویسی خود یا فرزندان‌شان نیازی به مراجعه حضوری ندارند اظهار داشت: هم‌زمان با شروع کلاس‌های آنلاین کانون زبان، «مرکز ارتباط و پشتیبانی کانون» نیز فعالیت خود را آغاز کرد و زبان‌آموزان، مدرسان و تمامی مخاطبان این مجموعه می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۸ پیشنهادها، انتقادات و مشکلات خود را با کارشناسان این بخش مطرح  کنند.
رییس کانون زبان ایران در پایان اظهار داشت: به طور کلی کلاس‌های آنلاین این مجموعه توان بهره‌گیری دست‌کم ٧هزار کلاس و ۴۰هزار زبان‌آموز به‌صورت همزمان را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =