نشست تخصصی «کاربرد شعر و داستان در کارگاه‌های هنری»  

تازه‌ترین نشست تخصصی مجازی مربیان هنری کانون فارس با موضوع «کاربرد شعر و داستان در کارگاه‌های هنری» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، این نشست هنری با حضور سمیره بروانیا، مربی هنری کانون فارس به عنوان میهمان برگزار شد.  
بروانیا در رابطه با این موضوع که چگونه می‌توان با تلفیق شعر یا داستان به خلاقیت هنری رسید با مربیان به گفتگو نشست. به گفته‌ی او در همه‌ی هنرها تلفیق به صورت‌های مختلف صورت می گیرد و همه‌ی هنرها به طریقی مکمل یکدیگرند و در حوزه‌ی هنر همواره شاهد تلفیق هنرهای مختلف هستیم.  
این مربی هنری در ادامه توضیح داد: سینما، موسیقی، شعر، کاریکاتور، نقاشی و ... می توانند در نقطه‌ی آفرینش و خلاقیت‌های جدید به هم گره بخورند و در نهایت اثری خلاقانه را به ظهور برسانند.  
بروانیا در ادامه گفت: تلفیق موضوعی روشی تأثیرگذار در آفرینش و خلاقیت کودکان است. او تلفیق موضوعی برای ایجاد خلاقیت را نوعی تحریک ذهن خلاق بچه‌ها دانست که کودک در مواجهه با آن، این توانایی را پیدا می کند که بتواند در آینده در زمینه خلق کاریکاتور و تصویرگری کتاب موفق باشد. بروانیا ظهور و بروز خلاقیت را منوط به رشد ذهن کودک و پرورش آن در دوران کودکی دانست.  
نشست‌های تخصصی مربیان هنری با هدف توانمندسازی مربیان در زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری جلسات و نشست‌های آموزشی حضوری فراهم نیست، در فضای مجازی و هر بار با راهبری یکی از مربیان هنری و کارشناسان کانون فارس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =