مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» تا ۱۵ آبان تمدید شد

مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» ویژه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در سراسر کشور تا ۱۵ آبان ۱۳۹۹ از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موضوع‌های فراخوان این مهرواره «خانواده‌ی من، شادی‌های من، آینده روشن، فردای بهتر، همدلی و مهربانی، دنیا از نگاه من، آسمان شهر من، خانه‌ی من، جنگ و صلح، آینده ساختنی است، کشورم را دوست دارم» و یا هر موضوع دیگری مرتبط با مواد ۵۴ گانه‌ی پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک پیشنهاد شده است.
برهمین اساس علاقه‌مندان به شرکت در مهرواره در دو گروه سنی بالای ۱۱ سال (نونگاه) و بالای ۱۵ سال (نوجوان) تا ۱۵ آبان ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار خلق شده با این موضوع‌ها را از دریچه‌ی نگاه کودکان و حاصل ذوق و خلاقیت آن‌ها، را به سایت مجازی کانون ارسال کنند.
داستان‌های نوشته شده باید در قالب فایل word با فونت ۱۴ با حجم کوتاه و حداکثر ۳ صفحه A۴ یا یک‌هزار کلمه در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir بخش فراخوان مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» بارگذاری ‌شود.
علاقه‌مندان همچنین باید مشخصات کامل خود هم‌چون نام داستان و موضوع، نام و نام‌خانوادگی نویسنده، تاریخ تولد، گروه سنی، عنوان اثر، نام استان، شهر، شماره تلفن ثابت و همراه و نشانی پستی خود را درج کنند.
انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» را ویژه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند سراسر کشور برگزار می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =