هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

هفتمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی صبح روز چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ با دو دستور جلسه در کتابخانه‌ مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این نشست با دو دستور جلسه موارد مربوط به موضوع پسا کرونا و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی آن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برنامه‌های پیشنهادی اعضای شورا برای هفته پژوهش برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول از زحمات مجموعه کانون استان در پیشبرد فعالیت‌های مجازی کانون در تمامی فرآیندهای زیرساخت، آموزش، تولید محتوا، و اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد.

زاهدی گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، روحیه افزایی و ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان یکی از مؤلفه‌هایی است که کانون پرورش فکری در قالب مجموعه کارگاه‌های حال خوش زندگی در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: برنامه ریزی‌ها و تعامل ‌بین سازمان‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان باید به گونه‌ای هدفمند منجر به حصول نتایج درخور توجهی به نفع کودکان و نوجوانان باشد.

مدیرکل کانون استان گفت: رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قبال فضای مجازی بهترین فرصت برای حذف محدودیت‌های مکان و زمان می باشد و یکی از نتایج استفاده بهینه از این فضا، سوق دادن فعالیت‌های کانون به سمت کودکان و نوجوانان مناطق محروم و حاشیه نشین در بستر فضای مجازی می باشد. 

در ادامه این جلسه زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان از ارائه فعالیت‌های مجازی انجمن‌ها از طریق پرتال سراسری خبر داد و گفت: به زودی فعالیت‌های مجازی انجمن‌ها از طریق پرتالkpf.ir در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

ارائه پیشنهاد و نکته نظرها توسط معاونان و کارشناسان کانون استان در خصوص برنامه‌های پیشنهادی هفته پژوهش، پایان بخش این جلسه بود.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =