تقدیر از برگزیدگان سومین ماه نخستین پویش استانی قصه گویی

در مراسمی که با همکاری شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد از برگزیدگان سومین پویش استانی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، سومین ماه متوالی نخستین پویش استانی قصه گویی با استقبال تمام اقشار و رده های سنی در استان برگزار و طی مراسمی از برگزیدگان آن تقدیر شد، در حاشیه این برنامه از برگزیدگان مسابقه سراسری استانی هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان دست اندرکار برگزاری برنامه به وقت کودکی و همچنین از اعضای برگزیده راه یافته به مهرواره ادبی اشک ماه تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تقدیر از استقبال بیش از 600نفره مخاطبان از این پویش تاکنون اظهار امیدواری کرد تا پایان این پویش در شب یلدا تعداد مشارکت کنندگان در مسابقه قصه گویی به هزار نفر برسد.

فرهاد آقابیگی با اشاره به آغاز جمع آوری و ثبت قصه های کهن و بومی استان به عنوان میراث ناملموس، با کمک میراث فرهنگی استان گفت: از دیگر بخش های پویش استانی قصه گویی برگزاری کلاس های آموزشی قصه گویی عمومی برای بالا بردن دانش علاقه مندان و کشف استعدادهای پنهان است که از ماه گذشته آغاز شده.

نخستین پویش استانی قصه گویی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ابتدای مردادماه آغاز شده و قرار است تا شب یلدا ادامه یابد.

برگزیدگان سومین ماه این پویش در رده های سنی مختلف به شرح زیر است:

  • ایمان اصلی 5ساله از شیروان با قصه جنگل کوچک در بخش خردسالان 
  • ثنا آببرین 9ساله از بجنورد با قصه جنگل کوچک در بخش کودکان
  • آرتا ابراهیمی 10ساله از بجنورد با قصه یخی که عاشق خورشید شد در بخش کودکان
  • طیبه کوهی 11ساله از بجنورد با قصه یخی که عاشق خورشید شد در بخش کودکان
  • شاهرخ پهلوان 13ساله از بجنورد با قصه یخی که عاشق خورشید شد در بخش نوجوانان
  • پرنیان خسروآبادی 13ساله از اسفراین با قصه جنگل کوچک در بخش نوجوانان
  • هما یدالهی از بجنورد با قصه یخی که عاشق خورشید شد در بخش بزرگسالان
  • طاهره قهرمانی راد با قصه یخی که عاشق خورشید شد در بخش مربیان

در حاشیه این مراسم از مربیان قصه گوی برگزیده چالشجوانان قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز تقدیر شد.

چهارمین ماه پویش استانی قصه گویی از ابتدای آبا آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش خراسان شمالی نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در این ماه اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =