دستور العمل نحوی اجرا و ثبت فعالیت‌های عمومی در مرکز مجازی کانون تشریح شد

طی جلسه‌ای با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، کارشناسان اداره کل و مربیان مسئول مراکز ثابت، سیار و پستی استان، دستور العمل نحوه‌ی اجرا و ثبت فعالیت‌های عمومی در مرکز مجازی و سامانه report.kpf.ir تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در این جلسه که همزمان با روز پنج‌شنبه یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت و پس از آن آغاز امامت امام عصر (عج) را تبریک گفت و از تلاش‌های همکاران خود در برگزاری کارگاه‌های برخط در مراکز  قدردانی کرد.

 وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: برنامه‌های پیشنهادی اداره کل کانون استان به مناسبت هفته وحدت، فرارسیدن ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و همچنین هفته گرامی‌داشت پدافند غیرعامل به مراکز ارسال شده است و لازم است مسئولین مراکز با طرح موضوع در جلسه شورای فرهنگی مراکز نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  اقدام نمایند.

وی تکریم شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی را در برنامه‌های پیش بینی شده در مراکز خواستار شد و افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، آشنایی کودکان ونوجوانان با وقایع ۱۳ آبان و همچنین حضور در برنامه‌های محوری استانی و شهرستانی نیز از برنامه‌های شاخص مراکز کانون استان در این ایام خواهد بود که در قالب برنامه‌های جذاب و خلاقانه در مراکز کانون  به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

مدیر کل کانون استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر فعالیت‌های عمومی در مرکز مجازی کانون  تاکید کرد و ادامه داد: مسئولین مراکز با برنامه ریزی و توجه به شیوه نامه فعالیت‌های مجازی کانون نسبت اجرا و  ثبت تمامی برنامه ها در سامانه  report.kpf.ir اهتمام ویژه داشته باشند.

حمیدی در ادامه حضور پر رنگ همکاران و مربیان مراکز در انجمن‌ها در کنار اعضا را ضروری دانست و بر تداوم حضور اعضای مراکز در رویدادهای ملی و بین المللی تاکید کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ادامه فعالیت مراکز در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: هرگونه تعطیلی مراکز کانون در استان تابع شرایط اعلام شده از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

در ادامه این وبینار دستورالعمل نحوه‌ی اجرای فعالیت‌های عمومی در مرکز مجاری کانون توسط کارشناسان فن‌آوری اطلاعات و همچنین کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان تشریح و به سوالات مسئولین مراکز پاسخ گفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =