کد خبر: 300553
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
بازدید 640
درخشش نوجوانان کرمانی در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان

آوا گواشیری و آیناز افرازی اعضای کانون رفسنجان مدال برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را در بخش‌ «ایده» از آن خود کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آوا گواشیری و آیناز افرازی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان موفق به کسب مدال برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان شدند.

بنابر این خبر، از گروه «باحال‌ها» به سرپرستی مهین جواهریان و شهلا پورآرین ایده «رکاب» از آوا گواشیری و از گروه «بچه زرنگ‌ها» با سرپرستی حامد جعفری و مربی‌گری تیام یابنده ایده «بازمانده» از آیناز افزاری به مرحله پایانی راه یافتند و مدل برنز این المپیاد را کسب کردند.

این در حالی است که، نوجوانان راه‌یافته به مرحله پایانی این المپیاد با دو ایده فیلم یا انیمیشن در هشت گروه هشت نفره همراه با دو استاد، در ماه‌های گذشته آموزش مجازی دیدند و از ۱۶ ایده هر گروه بعد از بررسی تخصصی از سوی نوجوانان و اساتیدشان یک ایده در رقابت نهایی شرکت کرده است.

همچنین هیات داوران چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان،  ۱۳ فیلم و ایده‌ را شایسته دریافت مدال طلا، نقره و برنز دانستند.

یادآوری می‌شود ۴۰۳ فیلم و ۴۳۹ ایده به دبیرخانه این المپیاد ارسال شده بود که ۳۶ «فیلم» و ۲۷ «ایده» برای رقابت در بخش پایانی معرفی شدند. در میان آن‌ها ۱۸ فیلم و ۱۴ ایده از آثار اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بود.

آیین پایانی چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان روز اول آبان ۱۳۹۹ در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.

یادآوری می‌شود ایده «بازمانده» برنده مدال برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان به صورت مشترک از آیناز افرازی و پوریا کاشی از مرکز درچه کانون استان اصفهان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =