برگزاری نشست انجمن داستان آفرینش

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نشست تخصصی انجمن داستان با حضور اعضای علاقمند به شکل مجازی برگزار شد.

به گفته معصومه میری نماینده انجمن داستان، در این نشست چهار داستان از نویسندگان نوجوان و جوان انجمن داستان توسط 8نفر از منتقدان توانمند انجمن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 داستان لطیفه خانم اثر پرنیان اسماعیلی از مرکز قشم، خیابان اثر مریم ضیائی از مرکز ۲ بندرعباس، سایه ترس از نیلوفر خزر از مرکز هرمز و داستان دهکده جغدها از آقای متین کرم پور از مرکز شماره ۴ بندرعباس از داستان هایی بود که توسط اعضای انجمن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

هر کدام از داستان ها بعد از نقد و بررسی اعضا توسط فاطمه ظهیری مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 در  پایان ظهیری از نویسندگان جوان خواست در داستان های خود به جزئیات توجه ویژه داشته باشند آن چه داستان های آن ها را از دیگران متمایز می کند اشاره به همین موارد داستانی است و همچنین انتخاب سوژه هایی که به تجربه های زیستی و اندوخته های ذهنی آنها ارتباط دارد در پرداخت داستان به آن ها کمک می کند. ظهیری ضمن اعلام رضایت خود از داستان های ارسال شده و نقدهای اعضای کانون هرمزگان برای اعضای انجمن داستان  آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است فاطمه ظهیری، نویسنده، کارشناس مسئول ادبی استان مرکزی و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی، برگزیده و شایسته تقدیر در جشنواره‌های مختلف داستان نویسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =