برنامه‌های پدافند غیر عامل در کانون خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود

همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون استان به صورت مجازی برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: با توجه به فرارسیدن هفته نکوداشت پدافند غیر عامل از پنجم لغایت ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹ برنامه‌های مختلفی در بستر فضای مجازی ویژه‌ی کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون پیش بینی شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها که با شعار «مقاومت فعال، تـاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی»  به صورت محوری در اداره کل و همچنین در سطح مراکز ثابت، سیار و پستی استان برگزار می شود  شامل، مسابقه عکاسی با موضوع مکان‌های امن در خانه، نگارش متن ادبی با موضوع، خانواده امن و خانواده سالم، مسابقه جمله نویسی با کلمات، ایمنی، پدافند غیر عامل، خانه، خانواده، بحران وآرامش، برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع پدافند غیر عامل و موضوعات آموزشی در خصوص آسیب‌های فضای مجازی خواهد بود.

مدیر کل کانون استان همچنین ازمعرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی و رونمایی از کتاب مجموعه نقاشی‌های پدافند غیر عامل در این هفته خبر داد.

گفتنی است مراحل اجرای مسابقه نقاشی پدافند غیر عامل با مشارکت کانون، اداره کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان جنوبی و اداره کل آموزش و پرورش استان همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل در سال ۱۳۹۸ شروع و در اسفند ماه مراحل داوری آثار و چاپ مجموعه آثار برگزیده به پایان رسید که به دلیل شیوع بیماری کرونا معرفی برگزیدگان  و رونمایی از این مجموعه با وقفه مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =